Byåsenpakken

Velkommen til Byåsen Trafikkskole

Byåsenpakken

Vi gjør det enkelt, og uten overraskelser med Byåsenpakken.
Pakken inneholder alt elevene skal og må igjennom, samt 4 dobbelttimer (8x45 min), Sikkerhetskontrollkurs og tilgang til TabsGO.

Byåsenpakken inneholder

- 8x45 min kjøretimer (4x90 min)
 - Trinnvurdering trinn 2 (45 min)
 - Trinnvurdering trinn 3 (60 min)
 - Sikkerhetskurs på øvingsbane (kjøring til og fra er inkludert, baneleie kommer i tillegg)
 - 4.1.1 - Bilkjøringens risiko
 - 4.1.2 - Kjøring i landeveismiljø
 - 4.1.3 - Planlegging og kjøring i variert miljø
 - 4.1.4 - Refleksjon og oppsummering
 - Forbikjøring og presis kjøreteknikk (90 min)
 - Leie av bil til førerprøve
 - Sikkerhetskontrollkurs (90 min)
 - TabsGO, undervisningsmateriell og -filmer i Tabs

Trenger man flere kjøretimer enn de inkluderte, betales disse fortløpende.

Statens Vegvesen sine avgifter for teoriprøve og førerprøve, samt baneleie til NAF øvingsbane ligger ikke i pakkeprisen. Se oversikt over gjeldene priser i vår prisliste.

Prisen for Byåsenpakken er 23 800kr, som gir en rabatt på 4550kr!

Ta kontakt med kontoret om du ønsker Byåsenpakken, eller har spørsmål. Enten via kontaktskjema nederst på hjemmesiden, telefon 406 32 018 eller send en mail til post@byasentrafikkskole.no

Ta kontakt

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.